Kursus Forex Gem2008


14 commenti: AKU gioco di parole Yakin nak pergi kursus ni sebab sifu lan Buat trading dal vivo .. kalau Tuan punya blog kata profitto 95, AKU kata profitto del 100 sebab AKU xpernah kalah commercio Lagi guna kaedah MATEMATICA GEM sifu Lan. (Ada la perdita TAPI tu memandai2 sendiri NAK scalping-sedangkan sifu xbagi scalping) nak Untung Cepat, sediakan besar modale. xdinafikan memang, kalau kaedah org rimasto, memang boleh Untung Lagi Cepat dan Lagi besar..tapi kalau kalah Kalu, menangis kalau kena margine Call..lagi Cepat Rugi. Jangan Untung besar hari ni TAPI Chiudi akaun esok Hari. Biar modale Kecik, Untung Kecik TAPI konsisten..daripada Untung besar TAPI x konsisten, kejap Untung, kejap rugi..hati gioco di parole x tenang. Untung yang Kecik dihimpun gioco di parole bila, Akan Jadi bukit..just Sabar, Disiplin dan Jangan Tamak AKU commercio sebulan, permulaan modale (xpayah tau la) kembang 2.03 Kali ganda..skrg dah bbrp Bulan. Dan AKU dah berkira2 nak berhenti kerja..tumpu pada commercio. Nampak Kecik kalau modale USD100ia akan Jadi USD203 Dalam masa sebulan. TAPI kalau anda Mula dengan USD 1000USD2030..untung terjamin 1030, xde dok risau kalah trade. Kalu modale USD5K plak atau USD10K macamana nak kembangkan modale setiap bulan 203 tu AKU punya strategi Pulak la, sulla base di kaedah sifu..Ni kisah Benar voi..kalu Korang kan kata AKU promuovere, xkisah. Janji AKU dah buktikan APA yang di Oleh socchiusa sifu lan tu. kalau Korang ni Jenis genio, mercato Baca memang dribbling, Berani Taruk sacco nilat Besar (NAK Cepat Untung Jadi Kaya) Kira Terrer Gile, xpayahla pergi..nanti Korang kata kelas sifu AKU ni spazzatura plak macam forum ada Satu tu dok Kutuk Teknik GEM..maybe diorg semua tu dah Taraf Dewa Forex..xpela .. TAPI kalau Korang gioco di parole xpasti APA yang Korang Buat bila commercio, Lebih banyak Rugi dari Untung, pergilah kelas tu..x menyesal punya dengan condizioni Costi ikut Segala apa yang diajar. AKU Xtau apa gioco di parole Pasal forex sebelum PEGI kelas tu. ma bila TAMAT kelas 2jam pastu AKU Terus commercio vive akaun dan Untung Malam tu. sampai sekarang AKU x dribbling Baca mercato, TAPI aku aku tau masuk ikut mana gioco di parole AKU Selamat akan dan akan vicino post negoziazione tu dengan 60 pips dengan kaedah sifu. salam. saya nak Tanya lah..teknik gemma matematica ni dapat akan 60pips setiap kali dopo ke atau mungkin kadang 20p atau 30p Dia ada tak serie TP dan SL Lagi satu..berdasarkan pengalaman Saudara, berapa Lama ya kita tenere untuk sampai obiettivo 60p ni Dalam Tiga empat jam..atau tenere Lebih dari Satu hari tkasih atas info..berminat nak join, sondaggio Jadi dulu..tq di nuovo. Ida, Salam kaedah MATH GEM 2008 potere memang. 60pips sehari memang di Jamin. ia tak kisah ko marmellata tunggu brpa. Kalo mercato laju, Maka Cepat lah dapat Untung, Kalo sebaliknya memang lambat lah Juga. tu lah Sifu Roslan consiglia commerciali guna PDA (Samsung i780 o crociera htc touch) sebab kita boleh bawah pi mana kita nk pergi Janji linea ada. Kalo Pakai computer portatile o leceh lah duk computer di Depan seharian. TPI apa gioco di parole terimah kasih DGN Sifu lan Telah mengajar ilmu YG memang berkesan. Kalo tak Yakin Lagi, pergi la ikut Kursus. Rugi Kalo tak pergi hehehehe. salam..boleh tanye sikit..awk guna kaedah matematica gemma kan..bagaimana awk dari modale 2000 boleh Jadi 4000 DLM sebulan..sayepun guna kaedah matematica gemma Juga modale Saye 2000 di profitto TAPI Hanya 1000 punte sebulan..boleh Bagi sedikitsaye studente gioiello juge .. nak tanye lagi..saye PDA Samsung Omnia 2..dh installare MT4 kt pda..mcmane nk trasferimento sistem matematica gemma dari komputer ke PDA Saye boleh tunjuk socchiusa .. Dulu AKU Belajar jugak dengan sifu ni..tapi lama - lama..kamu Akan Tahu la Teknik ni Adalah ciplak Teknik orang..amp kamu akan MERASA sakit nya..just jaga2..teknik ni bahaya..buat ricerca balik kt google salimi..guru KPD Roslan. Askum .. ada beberapa perkara penting YG mungkin beliau Hanya Tahu teori saja TAPI dari Segi pratikal mungkin BLM lg .. DLM dunia investimento ini apa yg palizzata penting Adalah commercio Secara Tanpa berkehendak..tapi DLM keadaan mcm mana sekali gioco di parole insyallah kita tetap profitto BLH . airlaut1974gmail salam. blog non trovato. BLH bg nombor sifu Roslan x. tq AKU pernah kecundang DGN Teknik ni..tak tau nak kata APA, contatto AKU pernah payudara Roslan ni tnya..aku kena Marah Pulak. takpe, Bukan Rezki. Teknik ni memang bhaya..perlu berjaga2. kepada Bekas Pelajar payudara Roslan, JGN Sembunyi kan kenyataan. Tolong bangsa2 Kita Lain sama. Terima kasih SLM Masih commercio lg skrg slm Masih skrg commercio LG Grazie per il tuo post grande. It39s davvero molto informativo e molto disponibile. Si prega di mantenere distacco. Grazie ancora. 23traders Teknik ni MMG Bahaya. TAPI saya Masih Lagi Pakai sehingga hari ini. nak Pakai Teknik ni mula2 kene TGK candelieri morubozu Dulu. Baru boleh ingresso masuk dan ordine pendente. Kalo recensione nak trading dal vivo saya login ACCN. 62652309 password di investitore. Server arpt6it: InstaForex-demo Buat masa ni saya Pakai demo Dulu sebab reale ACCN saya mc. di sebabkan GBPUSD mmg coppia yang gila. coppia GBPUSD MMG kene Pakai copertura kalau nak profitto. Baru Minggu ni saya Pakai Balik Teknik ni. kali terakhir Pakai tahun 2011. Come-Salaam Alaikum. È questo blogspot la stessa che payudara Rosalan aveva Math GEM2008Originally Scritto da sanah77 salam, saya dah mengikuti kursus Roslan, Teknik Yang diperkenalkan ialah Kaedah Math GEM2008 successinforex. blogspot, saya mengikuti kursus pada Awal margin call 2009. saya guna Teknik tersebut. Khabar dari kawan kawan saya ramai Juga margin call yang. TAPI dia orang diam diam aja. Roslan cakap dia fondatore Kaedah Math GEM2008. TAPI bila saya studio balik Teknik Kaedah Math GEM2008 ialah Teknik copertura. sama dengan robot Dari indonesia. COPERTURA SUPER. betul ke Roslan ni. yang saya tau Teknik copertura Juga digunakan Oleh Jos Soros. Bukan saya nak jatuhkan Roslan. TAPI yang saya geram Margin Call walaupun dah ikut peraturan yang ditetapkan. dahlah yuran Kursus dinaikkan ke rm900 Dari RM600. Camna ni ka nak Tolong Bangsa melayu. betul ke sanah77 kata-kata awak tu. kalau betul terima kaswih Banyak. saya Baru nak unirsi kelas tu. boleh cadangkan di mana yang Bagus untuk Belajar forex ni ni saya newbie Dalam dunia forex. banyak YG Perlu di pelajari. Grazie.

Comments

Popular posts from this blog

Per Diventare Ricchi In Fretta Con Forex Commercio Business Scambio

Pemeriksaan Puspakom Percuma Forex

Migliori Strategie Di Trading Sul Forex